• Schoenspecialist sinds 1895
  • Gratis verzending naar onze 16 winkels
  • Gratis retourneren in NL
Terug naar overzicht

Ik heb een klacht. Hoe kan ik deze melden?

Voor klachten die u ondervindt na het dragen van het artikel (binnen een termijn van 6 maanden) kunt u het beste terecht bij de dichtstbijzijnde winkel van Leemans Schoenen. Vergeet hierbij niet uw factuur mee te nemen. Het personeel in de winkel heeft de expertise om uw klacht op de juiste manier te verhelpen.

Indien u niet in staat bent om een van onze winkels te bezoeken, kunt u een e-mail sturen naar info@leemansschoenen.nl. In deze e-mail dient u uw klacht helder te omschrijven en een foto van het artikel mee te sturen. Wij zullen vervolgens contact met u opnemen om uw klacht op de juiste manier te verhelpen.

Divide

Om u de beste gebruikerservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Bekijk ons cookiebeleid.