• Schoenspecialist sinds 1895
  • Gratis verzending naar onze 17 winkels
  • Gratis retourneren in NL
Terug naar overzicht

Drukte bij PostNL

vrijdag, 30 november 2018

Zoals u wellicht al heeft vernomen, is het enorm druk bij pakketbezorger PostNL. PostNL verstuurt de webshopbestellingen van Leemans Schoenen. Helaas zijn enkele van de bestellingen nu vertraagd.

Op de klantenservice komen veel telefoontjes en mails binnen van klanten die rondom Black Friday en Cyber Monday een bestelling hebben geplaatst, maar deze nog niet hebben ontvangen. Al deze meldingen zetten wij direct door naar PostNL. Helaas kunnen zij ook aan ons op dit moment niet aangeven wanneer de bestellingen wel worden bezorgd.

Op dit moment zit er voor u en voor ons niets anders op dan iets langer geduld te hebben. U kunt middels uw Track&Trace code uw bestelling in de gaten houden. Excuses voor het ongemak.

Ook retourzendingen vertraagd

Ook geretourneerde pakketten zijn langer onderweg. Daardoor duurt het iets langer dan dat u van ons gewend bent voordat wij u retourorder hebben afgehandeld.

Vertraging bij PostNL

PostNL ‘De vertraging in de pakketbezorging komt door de enorme populariteit van Black Friday en Cyber Monday’. PostNL heeft wel rekening gehouden met meer pakketten bovenop de normale hoeveelheid. Toch blijkt nu dat er in de aanloop naar Sinterklaas meer bezorgd moet gaan worden dan verwacht. Kijk voor de actuele status van de drukte op PostNL Service & Contact.
Divide

Om u de beste gebruikerservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Bekijk ons cookiebeleid.