• Schoenspecialist sinds 1895
  • Gratis verzending naar onze 16 winkels
  • Gratis retourneren in NL
Terug naar overzicht

Hoe kan ik een artikel retourneren?

Bent u niet tevreden over uw bestelling? Dan kunt u het artikel retourneren. Wij vragen u het retourformulier in te vullen en mee te sturen met uw retourzending. U kunt het artikel op onderstaande manieren retourneren.

1. GRATIS retourneren via een PostNL-punt: bij het retourformulier, die bij uw bestelling is meegezonden, is een PostNL-label gevoegd. Deze dient u op de verpakkingszak te plakken. Uw retourzending kunt u inleveren bij een van de PostNL-punten in Nederland*. Bewaar het afleverbewijs goed. Let op: op het verzendlabel staat 'franco' genoteerd. Dit betekent dat u GRATIS uw retourzending bij een PostNL-punt kunt verzenden.

2. GRATIS retourneren in een van onze winkels: U kunt uw pakket afleveren in een van onze winkels. U ontvangt een retourbewijs van de medewerker. 

In de winkels geven wij geen contant geld terug voor bestellingen die betaald zijn met IDeal, Mastercard, Visacard of Afterpay. Hiervan wordt het geld binnen maximaal 7 werkdagen terug gestort op uw rekening. Indien u besteld heeft via Afterpay en de factuur nog niet heeft voldaan, dan zal u bericht ontvangen van Afterpay.

* Retourbestellingen vanuit België of Duitsland dienen ter alle tijden zelf gefrankeerd te worden.

Divide

Om u de beste gebruikerservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Bekijk ons cookiebeleid.