Bestelinformatie


Bestelinformatie

Op deze pagina kunt u alle informatie vinden met betrekking tot het online bestellen bij Leemans Schoenen, zoals de werking van het bestellen, de status bekijken, bestellingen annuleren en het vinden van uw bestelnummer.

Bestellen bij Leemans
Online bestellen werkt snel en gemakkelijk in onze webshop. Heeft u een mooi paar gevonden? Bestellen gaat als volgt:

1. Selecteer het gewenste artikel.
2. Selecteer uw maat en de gewenste kleur.
3. Voeg het artikel toe aan uw winkelwagen door op ‘+ shoppingbag’ te klikken.
4. Ga naar uw shoppingbag (deze vindt u rechtsboven op de website).
5. Kies of u uw bestelling thuisbezorgd wilt hebben, wilt komen ophalen in één van de Leemans Schoenen winkels, óf wilt komen ophalen bij één van de ruim 2400 PostNL ophaalpunten via PakjeGemak.
6. Heeft u een kortingscode voor de webshop? Vul deze dan in bij 'Heeft u een kortingscode?' De korting wordt meteen verrekend.
7. Klik op ‘Naar Stap 2: Uw gegevens'.
8. Login met uw account, registreer als nieuwe klant of bestel zonder account.
9. Controleer uw verzendgegevens en klik op 'Ga verder'.
10. U bent nu bij 'Stap 3: Uw bestelling' aangekomen. Kies een betaalmethode: iDEAL, MasterCard, MasterPass, Visa, AfterPay of Fashioncheque. Controleer nogmaals uw bestelling en factuur- afleveradres.
11. Bevestig de betaling door op ‘Naar veilig betalen’ te klikken. U komt nu in de betaalomgeving terecht van de door u gekozen betaalmethode.

Leemans Schoenen bevestigt uw bestelling middels een e-mail. Uw bestelling wordt dan in behandeling genomen. Als u een account aangemaakt heeft en ingelogd bent op de website vindt u onder ‘Mijn account’ een tabblad ‘Mijn bestellingen’. Hier kunt u uw bestelling terug vinden.

Bestellingen annuleren
Annuleren is mogelijk als uw bestelling nog niet is verzonden. Indien u uw bestelling wilt annuleren verzoeken wij u direct contact op te nemen met onze webshop. U kunt het contactformulier invullen of bellen naar 023-7900053. De webshop is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08:30 – 17:00 uur.

Is uw pakket al verzonden? Dan kunt u deze met ingevuld retourformulier gratis retourneren via een PostNL punt. Wij zorgen er dan voor dat het bedrag binnen 5 werkdagen na ontvangst op uw rekening wordt teruggestort.

Bestelnummer
Uw bestelnummer staat in de bevestigingsmail die u na uw bestelling heeft ontvangen. Verder staat het bestelnummer in uw persoonlijke account onder ‘Mijn bestellingen’.

Divide